Kids Brand Store

kbs

image

image

Jag måste bara visa vad barnen fått av Mormor och Morfar. Jag fick beställa själv och dom betalade. Bra va?😉

Sally har så mycket kläder, så hon fick bara strumpbyxor. Philip har blivit så lång och vuxit ur de flesta av sina tröjor. Jag beställde storlek 116 till honom och dom satt jättebra!😮 Jag blev väldigt nöjd med Kids Brand Store. Kläderna var här på 2 dagar. Fakturan fick jag i mailen. Kommer definitivt handla därifrån fler gånger.

One thought on “Kids Brand Store

Kommentera

