Februari

Januari bara flög förbi och nu börjar det våras. Visst det kommer säkert vara snö, till och från, ända tills i april, men ljuset är tillbaka och den varma solen. Det är härligt!

Jag har som vanligt snörvlat och haft mig denna veckan. Vad är livet som småbarnsförälder utan eviga förkylningar? Ja inte vet jag. Men detta till trots så känns livet riktigt gôtt just nu. Jag njuter av min familj och vårt hem.

I helgen tänkte jag ta med mig Philip och åka till en zoo-butik och titta på alla djuren som finns där. Fiskar, fåglar, råttor, spindlar, ormar och kaniner… bara för att nämna några. Vem vet? Kanske kommer vi hem med en liten vädur😉 Nej, inga husdjur än på några år. Men titta får man. Sen hade det ju varit kul att åka till Leklandet, men då kan man lika gärna slicka på dörrhandtaget till en allmän toalett… det är som att be om att få magsjuka. I varje fall så här års. Vi får nöja oss med zoo-butik och kanske ett besök i Domkyrkan – Philip älskar ju kyrkor!

Kommentera

