Besök och en spännande idé!

Idag har vi haft besök av Astrid och Elis. Det blev middag och film så här på en tisdagskväll. Riktigt trevligt och toklänge sedan vi sågs! Lite oftare får det bli faktiskt. Det måste vi styra upp.

Idén då… Jo jag har en liten (LITEN) affärsidé som jag klurar på. Nåja, sådär många slantar lär jag inte dra in. Det blir nog mest hobbyverksamhet skulle jag tro. Men jag har beställt lite grejjer och spanar efter silver. Mer än så säger jag inte, men ni får se det så fort jag fått färdigt något . Jag är så tänd på denna idén och jag vill ju berätta… men jag kan inte. Jag måste veta att det funkar först

Kommentera

