Lite knasigt är det ju…

att läsa kändisbloggar och kommentera inläggen. Ja, jag gör ju det… knäppa jag. Jag följer bara 3 bloggare i och för sig. Varför? Jo för att jag tycker att dom är genuina, roliga och ger bra feeling. Jag följde Charlotte Perelli ett tag, bara för att motbevisa min magkänsla. Men magkänslan var rätt, jag fann henne inte intressant alls tyvärr. Men Fröken Hedlund och Fröken Wahlgren är riktigt härliga och sköna personer. Med hjärtat på rätta stället, skinn på näsan och en rejäl portion självdistans och humor. Så därför tänker jag kolla på Melodifestivalen ikväll en stund iaf och så tänker jag rösta på SHW som dom kallar sig (Silver Hedlund Wahlgren = Swedish House Wifes).

Men lite knasigt är det att sitta där och kommentera en blogg, som man inte får något svar på. Jo, Hanna Hedlund kommenterade faktiskt i DENNA blogg en gång – Det ni! Stolt som en tupp blev jag och glad😉

Den tredje bloggaren som jag följer är Laila Bagge Wahlgren. Även hon var en sådan där människa som jag på avstånd tyckte illa om, men alla människor förtjänar en chans, och jag älskade hennes blogg från första stund. En skön människa, en imponerande driven och företagsam tjej som alltid har många järn i elden. Familjen är nr 1, precis som för dom andra bloggerskorna ovan.

Ja det var det det…😉

Kommentera

