Trots att jag avböjt uppvaktning

Så kom min kära make hem med denna lilla bukett på Alla Hjärtans Dag. Dom såg taniga och ledsna ut när han kom hem med dom. Vasen såg på tok för stor ut. Men se så fina dom blev! Jättevackra tulpaner.

image

Av mig fick gubben två kondisbitar.😉 Här slår vi på stort minsann! Nej, maken jobbade övertid i torsdags, så det riktiga firandet tog vi igår med lite take-away från Texas Longhorn. Crazy good food!

image

På bilden ser ni min ”Texas No Bean Chili”. Mängder med mör högrev och tillbehör. Och jag menar verkligen MÄNGDER! Jag åt mig (ja FETA jag!) proppmätt både igår kväll till middag och till lunch idag, på EN portion! Detta frosseri kostade mig ännu en bikinisäsong… Ah well!😉

image

Med andra ord så var det värt det😉

One thought on “Trots att jag avböjt uppvaktning

Kommentera

