Nytt under solen!

1) Mitt lilla projekt drog ut på tiden… förhoppningsvis kan jag påbörja det imorgon kväll. Var ju tvungen att vänta in en nätauktion med viktiga delar.

2) Maken har tagit semester i 2 dagar.

3) Orsaken till makens semester: Bägge barnen har magsjuka och jag inväntar min första spya. Mår uruselt.

4) Igår: akuten med Sally pga magsjukan.

5) Blodlönnen är beskuren – undrar om den överlever vår behandling?

6) Jag längtar till våren och trädgårdens bestyr.

7) Vi står i planeringsfasen för 2 sovrum. Vi flyttar ut och ungarna flyttar in.

One thought on “Nytt under solen!

Kommentera

