Förra veckan

Inspirerad av bloggen Vitt eller Svart så ska jag prova på att skriva en  förra-veckan-lista. Jag har blivit dålig på att blogga och inbillar mig att detta kan ge en spark i baken och dessutom vara en påminnelse om vad som är viktigt att lägga fokus på

1förra veckan
Blev jag glad över:

Glada barn, besök av min storebror, vinster i påsktävlingar, att fått umgåtts med nära och kära


Blev jag arg/irriterad över:
Präktighet.
Lärde jag mig:
Att jag fortfarande inte har kontrollen över vissa delar av mitt beteende… och detta måste jag fortsatt arbeta på.

Undrade jag:
När kommer våren?
Önskade jag:
Att vi hade råd att byta kök NU.

Den kommande veckan hoppas jag:

 
Blir varm och skön, med långa raska barnvagnspromenader och att maken och jag lyckas enas om ett datum för att bjuda hem några vänner vi inte träffat på ett tag.

Kommentera

