Förra veckan…

1förra veckan

 

Blev jag glad över: 

Jag vann ett presentkort på 1000:- hos Sisters. Kärvänliga barn. Carita-kursen var intressant som alltid. Snön smälter med rasande fart.

Blev jag arg/irriterad över:

Folk som inte håller avståndet till framförvarande bil! Det är fan inte kul när man kör i 100 knyck på landsvägen och bilen bakom ligger så nära att jag inte kan se dess strålkastare. Tänk om jag måste bromsa in hårt? Hinner Du reagera? Nej precis, du smäller in i min bil och riskerar mina barns liv och mitt liv! Att det är du som får böter är något jag ger själva fan i… det borde vara skottpengar på idioter som dig!

Lärde jag mig:

Att promenera själv, utan barnvagn, är tråkigt… Trots att lillan är tyst eller sover så är hon ett sällskap.

Undrade jag:

Vad ska vi äta till middag? Undrar hur länge spisen håller?

Önskade jag:

Att vi hade råd att byta kök NU.

Den kommande veckan hoppas jag:

På goda resultat. Varmt och soligt väder.

Kommentera

