Lite nöjd över mitt auktionsFYND.

Jag såg den, hjärtat tog ett skutt, jag lade ett bud och jag VANN!

Precis en sådan här äkta Burberry-kjol vann jag budgivningen på för någon vecka sedan:

 

Den kostade mig 275:- och på ebay skulle den ha kostat mig 4,500:-

Ska jag sälja? Nej, jag kan inte… jag längtar efter hösten så att jag kan spatsera runt i min yllekjol. Den är så fin! En snygg handväska och skinnstövlar till det så är ensemblen komplett🙂

Vilket fynd alltså!  Verkligen ett Once in a lifetime fynd.

One thought on “Lite nöjd över mitt auktionsFYND.

Kommentera

