Sjukstuga som vanligt…

Jag har inte varit med om liknande alltså. Vi är ju sjuka hela tiden. Nu är det förkylning som härjar igen, hela familjen däckad.

Trots detta så masade vi oss iväg till Karlstad centrum och köpte vårjacka och ny mössa till sonen. Det var skönt att komma ut, men fy så ansträngande. Mycket människor i farten och det var så mycket trevligare att gå på ”stan” istället för tråkiga Bergvik. Var sugen på en fika på Carli, men så tänkte jag att det var lite ”onödigt” att peta i sig så många tomma kalorier redan innan lunch. Visst var jag duktig?😉 Åkte hem och åt en stadig lunch istället och nu njuter jag av tomma kalorier i form av en rom & cola. Har sovit runt 5 timmar sammanlagt på två dygn på grund av hostan, så jag hoppas att detta alkoholhaltiga intag ska få mig lite mindre ”kliig” i halsen och sömnig😉

One thought on “Sjukstuga som vanligt…

  1. Haha, tomma kalorier göre sig icket besvär!😉 Här är det också sjukstuga, hostan from hell härjar dygnet runt med den stackars LP.

Kommentera

