Imorgon ska jag till läkaren…

Allergitest is coming my way. Ja, det är på tiden. Sedan jag väntade Philip har jag haft problem med nässelutslag efter förtäring av apelsiner/Clementiner och nyponsoppa. I helgen har jag haft nässelutslag och igår kväll hade jag kropp och ansikte fullt. Jag har aldrig haft i ansiktet förr och blev lite skrajsen. Japp, jag har ätit clementin i helgen. Allergimedicin och hydrokortisonsalva hjälpte lite efter ngn timme, men jag hann bli nojjig och var säker på att det stack i läppar och tunga också. Såg framför mig hur jag skulle behöva åka in till akuten och och och…

Så nu får det vara nog med detta spekulerande i vad jag tål eller ej. Jag ska ha ett pricktest, så det så! Och otroligt nog så fick jag en tid redan imorgon! Återbudstid – Yey!

One thought on “Imorgon ska jag till läkaren…

  1. Åh vad trist. Hoppas att det går över fort. Ibland visar ju testen inte så mycket- då får man gå på symptom istället. Krya på dig!

Kommentera

