Nationaldagsfirande…

Eter en på tok för tidig morgon somnade vi till slut om och sov till 09:45. Efter lunch åkte vi in till Bergvik och shoppade. Barnen fick varsitt par skor från Skopunkten, jag hittade ett par fina Skechers på Bergqvists skor och maken köpte shorts på Intersport. Därefter lite mathandling på Maxi innan vi åkte hem.

Har ätit syndigt god choklad med hallontryffel inuti och för det har jag bara lite ångest😉

Snart blir det lite middag i magen (rester från tidigare i veckan) och sedan bad och nattning av de älskade små barnen. Därefter tänker jag titta på någon av filmerna jag köpte på ICA i veckan:

  §

2 för 99:- Inte illa kan jag tycka😉

Ja, så kan en Nationaldag firas.

Kommentera

