Födelsedag!

Idag fyller jag TRETTIOFEM år! Wow!😉

Dagen började med en lång härlig promenad runt Grums och sedan blev det jobb hela dagen. Grattishälsningarna har trillat in via sms och facebook under hela dagen. Ingen har ringt faktiskt😉 Det är nya tider nu.

Här hemma har min fina make städat och fixat inför kvällens kalas. Han är verkligen snäll min man.

Mamma, pappa, svärmor och Arvid kom hit och uppvaktade. Och jag fick fina presenter. Porslinsnörd som jag är så fick jag två tallrikar till den vita servisen jag samlar på. Sedan fick jag pengar och en Michael Kors plånbok i guld. Philip hade valt färgen😉

image

Firandet fortsätter i flera dagar är det tänkt. Svärfar och Birgit ska fira mig uppe i Värmskog framåt helgen, Kan det bli en räkmacka på Café Liljenäs tro?😉 MUMS! Har ni inte besökt natursköna Värmskog och Café Liljenäs så har ni gått miste.

Ännu mer firande blir det i helgen av våra syskon med respektive samt ett kompispar. Det blir pubmat och utgång🙂 Det ska bli roligt!

2 thoughts on “Födelsedag!

Kommentera

