Första snön och julkänning

När löven faller och kylan kommer, börjar man känna pirret i magen. Snart, snart, snaaart är det dags. Pyssel, musik, sång, planering, förberedelser, glädje och förväntan.

Idag snöade det och det blev vitt på marken. Vi tog på oss varmt och gick ut. Gud vad jag längtar nu! Ja, Philip också.

I år blir det lite extra speciellt, för i år är första året som min storebror inte kommer ensam. Han har med sin flickvän. Jag har alltså fått en svägerska till😉

Så bara för att det är söndag och jag har all tid i världen, så tänkte jag börja skriva julklappslistor och matlistor.

Ha en bra dag!

Kommentera

