Sådärja!

Sallys Julklappar klara och Philips är också snart klara. Av ren bekvämlighet och på grund av en del bra rea-varor så klickade jag, igår kväll, hem ett stort paket med julklappar till barnen från Lekmer.se

Vad skönt det känns att ha koll på Julen. Många år har jag känt att det blir övermäktigt och att jag inte hinner med och minst av allt hinner njuta. Men jag har insett värdet av att börja tidigt med alla förberedelser, för då slipper jag mycket stress och ångest… och dessutom är det faktiskt roligt.

De enda som jag inte vet vad jag ska ge är svärmors make och svägerskans kille (om vi firar med den senast nämnde?). Budgeten är minimal… har ni några tips? Ålder 60+ och runt 30.

4 thoughts on “Sådärja!

  1. Lekmer är fantastiskt för barnjulklappar (och presenter). Lägger in flera beställningar varje år där, haha. Är nog deras favoritkund😛 Perfekt när jag ska köpa till kidsen i Luleå också, bara göra en separat beställning till dem och beställa i mammas (eller Sophies) namn och så blir frakten inte så dyr som den blivit om jag skickat allt själv🙂

    Ja, klappar till killar/män är ju inte direkt så lätt. Böcker (kanske om ngt speciellt intresse som öl/resor/whiskey/bilar), old school nintendo kontroll till datorn (nostalgi på hög nivå från coolstuff), Friluftsgrejjer om dom är intresserade av det typ: http://www.friluft.se/index.php?manufacturers_id=81 .. Ja det var det jag hade som förslag för nu, haha😉

Kommentera

