Vilket gäng! Vilken sammanhållning!

Det är helt otroligt vilken skillnad det är att jobba idag, jämfört med för 6 år sedan. Motivationen är på topp, sammanhållningen är underbar och jag känner mig trygg och avslappnad. Jag behöver inte bevisa något för någon, jag vet vad jag går för och dom andra vet vad jag går för. Vi är ett sammansvetsat gäng tandläkare, tandhygienister och sköterskor som jobbar för patienternas och klinikens bästa. Vi trivs med varandra, vi har roligt tillsammans och vi litar på varandra. Jag känner mig så tacksam över att vi är där vi är, att jag har dom arbetskamraterna som jag har och att jag känner mig trygg i min yrkesroll. Jag vet att jag kan och det jag inte kan idag, kan jag lära mig.

Känner ni mitt lugn? Känner ni min kärlek?

One thought on “Vilket gäng! Vilken sammanhållning!

Kommentera

