Herregud, hur kunde jag missa detta???

Jag erkänner, jag hade aldrig hört talas om dom… än mindre hört deras mest kända låtar. Av en slump kollade jag, för några veckor sedan, ett reklamklipp från Rock of Ages som nu spelas på Chinateatern i Stockholm. En låt börjar spelas, pianointro, knivskarp stämma, 80-tals rock, intressant text… Jag tycker om den, men undrar vad sjutton det är.

Idag uppträder ett band med gamla pudelrockare på TV-programmet ”Extreme Home Makeover” och där var låten igen! Helt plötsligt känner jag kärlek! Vilka är dom, vad heter låten, vart har jag hört den spelas??? Det tar ett tag innan det kopplar.

Varsågoda… lyssna och njut på 80-tals rock som lika gärna skulle kunna vara gjord idag.😉 Jag älskar den, och jag älskar att sjunga den. HÖGT!

Lyssna här

6 thoughts on “Herregud, hur kunde jag missa detta???

  1. Du tittar uppenbarligen inte på tv-programmet ”Glee” märker jag.. dem verkar ha en förkärlek för Journey och speciellt den här låten🙂 Den är riktigt bra!

Kommentera

