Jag älskar sånt här!

Heminredning alltså.

För det mesta sätter ekonomin stopp för mina vidlyftiga planer.  Här finns inget utrymme för att spontanshoppa en ny soffgrupp eller riktig konst. Men hallrenoveringen är underbart rolig.  Ett litet rum som jag med relativt små medel (ja nu bortser vi från tapetsering och svindyrt golv) kan omvandla från tråkigt 80-tal till mysigt 10-tal. Jag har massor av idéer och jag kommer verkligen att få pyssla på kvällarna för att få hallen färdig i vår. Men jösses vad kul!

Mitt projekt just nu är att måla en spegel. Nästa blir att färdigställa målningen i hallen uppe.

Kommentera

