Golvet köpt

Sådär,  nu är det dags att måla färdigt i hallen.  Golvet är inköpt och nu återstår bara att skruva det knarrande golvet innan nya klickgolvet kommer på plats. Sedan är det lister som ska målas och sättas på plats. En läcker märkesstol suktar jag efter… men vi får se om jag lyckas sälja in den hos herrn. 😎

Inbrott i ett av grannhusen gör att alla är på sin vakt. Kallade hit larmkillen idag för att finjustera och få oss att känna oss ännu lite tryggare. Som bonus fixade han bort signalen för pålarmning kvällstid. Som jag har retat mig på det oljudet, och nu är det borta!

I övrigt har min bil lämnat in önskemål om skilsmässa… så nu ser jag mig om efter en annan liten vän. Kraven är många och utbudet litet. Lite spännande är det ändå, autouncle.se är min vän 😜

Kommentera

