Biljakt

Hallrenoveringen står stilla.  All fokus ligger på att hitta en ny bil till mig. Jag är ganska petig får jag erkänna. Men en bil i fel färg kan förstöra helhetsintrycket. Maken ger mig ett ganska smalt sökområde. Det ska vara lättmekat (läs: STORT), billiga reservdelar (från ebay), V8 (för det rätta motorljudet) och 7 säten (för att få plats med släktingar? ).
Mina krav: 4wd, SUV, läderklädsel, dragkrok och svart.
Okej, jag erkänner.  Maken är med på mina krav.
Sedan verkar det bara finnas ett land i världen som kan bygga bilar som passar dessa krav.🙄

Nu har jag gått med på att kompromissa på ett av kraven.  Färgen.  Men inte till vilken som helst.

Fortsättning följer…

Kommentera

