Glad!

Ännu en gång fick jag goda nyheter på jobbet. Jag behöver återkoppling och få känna mig viktig och delaktig, först då känner jag motivation och jag inspireras att sätta nya mål.

Jag ska få gå ännu en kurs i höst.  En kurs som jag pratade om i fjol, men som då inte blev av för min del. De interna kursdagarna är rejält överskridna för min del i år och de externa är även de förbrukade. Men det känns bara så roligt att få göra sådant man brinner för.

Så roligt att jag mitt i allt visar mitt intresse för den lediga posten som skyddsombud. Är jag helt tokig nu eller kan det vara något för mig tro? Jag vill ju vara spindeln i nätet. Ja, får fundera ett tag till.

Kommentera

