Bakslag och depp

Idag fick jag en klapp på rumpan av Johnny Depp.

Nej, tyvärr… även om jag gärna ställt upp 😉

Nacken är i olag fortfarande och jag misströstar.  Ett typiskt ”TF” sa kiropraktorn igår. TF = tillfällig försämring.  Det är en del av tillfrisknandet tydligen.

Jag tycker att dessa smärtor och känselbortfall är ruskigt otäcka och inbillar mig att jag ska behöva dras med dessa för evigt. Men, det blir ju bättre så fort kiropraktorn justerat mig, men efter en dag eller två ställer min kropp till det igen.

På tisdag får jag träffa sjukgymnasten hos landstingshälsan och därefter ska någon komma ut till min arbetsplats och kolla hur jag jobbar och sitter/rör mig.

Men idag känns det bara så avlägset.  Orkar jag gå till jobbet överhuvudtaget imorgon?  Där har jag ont oavsett hur/eller vad jag gör och värre blir det. Helst skulle jag nog behöva en 2 timmars runda med stavgång i terräng…

Gnäll gnäll!

Lämna en kommentar